Zo de zomer en alle mooie evenementen zijn weer voorbij. Nu kan er eindelijk weer es met de cabrio een zoveelste herstart gemaakt worden.
Het lijkt alsof er niet zoveel gedaan is maar weken plamuur, schuur en schoonmaakwerk zie je zo slecht op foto's.
Antiesteenslaglaag in de achterwielkasten aangebracht en ook aan de onderkant van de kattebak en de binnenkant van het achterpaneel. Klinkt gemakkelijk maar voordat dit kon gebeuren moest eerst de oude tectiel verwijderd worden
en een paar roestplekjes gestaald en in de epoxyprimer gespoten worden.
In het motorcomparitment heb ik alle oude kit verwijderd, roest gezandstraald, kale delen in de epoxyprimer gespoten, alle naden weer afgekit en na alles grondig geschuurd en schoongemaakt te hebben een eerste primerlaag gespoten.
In de kattebak heb ik de gootjes van het plaatwerk volgegoten met bitumen. Nadat dit was opgedroogd heb ik er antiedreunmatten op de nog plakkerige bitumen geplakt. Het duurt een paar weken voordat alle weekmakers er doorheen zijn gedampt maar dan zit het ook muurvast zonder lucht er onder. Nadat alles goed geschuurd en schoongemaakt was ook hier een eerste laag primer gespoten.
Aangezien hier toch vloerbedekking over wordt gelijmd heb ik dit gedeelte alleen opgeschuurd en schoongemaakt voor de primer.
Kofferruimte en voorpaneel staan ook al in de primer en zijn ook al strak geschuurd en klaar voor de lak.