Wooohoooooo!!
Hij loopt weer goed!!! Ik heb die thermoluchtdinges vervangen, nieuw luchtfilter, stationair sproeiers uitgeblazen en de carb laten afstellen
Hij loopt super nu!
Verder heb ik er 2 nieuwe spatborden op
Heeft mijn vriend gevonden op zn werk, waren jaren geleden gebruikt als 'probeersel' voor het plakken van folie op ronde vormen, maar zijn wel gewoon NIEUW!
Op me kever ermee dus! Er zit nog geen rubbers tussen enzo, omdat ik ze er alleen opgehangen had zodat ik er mee naar huis kon en dat ik die oude wegkon gooien en ik niet met 2 setjes spatborden in de kever naar huis hoef
Alleen ging mijn knipperlicht al een tijdje niet meer terug (volgens mij deed ie dat in t begin wel!) en gister ging het hele richting aangeven slecht, dus ding gedemonteerd maar toen bleek alles met lijm in elkaar te hangen en viel het ook helemaal uit elkaar.. Helemaal vergaan dat plastic :s
Dus een kennis gebelt die een 924 aan het slopen is, daar de hendels uitgehaald maar helaas was dat type 2 en paste het dus niet
Dus toen hebben we van de porsche die hier op t pad staat (wel oude type) gestript
en dat in de kever gedaan, wat na een kleine aanpassing gewoon exact t zelfde is! Nu heeft hij alleen geen lichtbediening meer
Maarja, toen ging ik t uitproberen, maakte die kortsluiting bij mijn achterlichten en toennnnn deed de keef bijna neits meer
Er ging een zelf gemaakt lampje (door de vorige eigenaren) branden en verder deed niets qua verlichting het. Hij starte wel.
Lampje bleek accu lampje te zijn maar de laadspanning was oke, bleek er een zekering geknapt te zijn (logisch!), dat gemaakt, maar nu doet de alarmschakelaar het niet meer. De knipperlichten wel, en het gewone licht ook........
Mja omdat het toen ook nog eens ging stormen en regenen hierzo toch nog maar een nachtje hier blijven, rijd morgen die 200 km wel weer.....
Ennnnn
Toen ik in middelburg bij de mac stond te wachten op die kennis.... kwam er een man naar me toe gelopen, dus ik stap uit, is het onze mede-superbeetle-eigenaar uit zierikzee
:D
Super vet! Wat is de wereld klein soms