Hoi beste mensen,
Mijn naam is Camiel,
Ik ben hier al eerder een heel klein poosje lid geweest, alleen is er iets mis gegaan met mijn wachtwoord, vandaar mijn nieuwe "account".
Ik ben zelf 28jaar en niet al te technisch wat betreft mijn 1303S ik wist wel dat het deze moest worden omdat ik het gewoon een hele mooie en fijne auto vindt.
Mijn 1303S is uit 1973 een import auto uit zweden, in de kleur babyblauw, in april 2012 heb ik een nieuw interieur samen ingebouwd, stoelen achterbank en zijpanelen, hier komen nog een keer foto's van op de site.
In het leven ben ik natuurgeneeskundig zorgverlener/masseur en ben sinds een tijdje weer single. Ik heb ook een website waar je meer over mij als persoon kunt lezen: dat is
www.de-dykshorn.nl Ik ben in Loon Op Zand opgegroeid en woon sinds mijn 19e al in Tilburg.
Mijn hobby is natuurlijk mijn Kever, graag zou ik willen leren sleutelen, al lijkt me dat best moeilijk, ik heb al wat technische boeken gelezen, al helpt me dat momenteel nog niet echt verder, vandaar mijn aanmelding (nogmaals) hier op het forum.
Ik hoop dat ik heel veel nuttige tips kan krijgen en geven hier via de site en bedank jullie voor de interresse van het lezen van dit stukje tekst.
Groetjes,
Camiel[/color]