Forum.superbeetles.nl

Forum.superbeetles.nl

Het eerste Nederlandstalige 1302 & 1303 forum
 
Het is nu do dec 25, 2014 18:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Forumregels


Alle klassieke VW (en gerelateerde) modellen zijn toegestaan. Dus naast kever, ook bus, buggy, Ghia, klassieke Porsche, etc.

Houd bij alle berichten die je hier plaatst de volgende standaard aan voor het onderwerp:

"Gestolen: model - kenteken - datum diefstal - plaats diefstal"

Dus als voorbeeld:

"Gestolen: 1302LS cabrio - AB-12-34 - 31-12-2012 - Utrecht"



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Gevonden: T3 bus - BF-78-TT - 02-02-2012 - Tilburg
BerichtGeplaatst: za feb 04, 2012 20:43 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Via Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/527152976

Vandaag (02-02-2012) rond half 9 dit busje gestolen vanuit tilburg ringbaan noord
als u iets gezien heeft of gehoord laat het aub weten
wij zullen u dankbaar zijn

Vanmorgen is rond half 9 mijn busje gestolen. Hij is aangesleept gezien (vermoederlijk door een grijze Ford KA)
VOLKSWAGEN t3 camperbusje kenteken BF 78 TT


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb je informatie of spot je deze bus? Neem dan direct contact op met de politie (gewoon 112 bellen) en/of met de eigenaren via Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/527152976

_________________
Waar ben jij luchtgekoeld op vakantie geweest?? Laat het weten in dit topic (klik)!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Gestolen: T3 bus - BF-78-TT - 02-02-2012 - Tilburg
BerichtGeplaatst: vr feb 10, 2012 18:10 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Deze bus is terug gevonden in Antwerpen na een tip via Social Media:

http://bd.nl/nieuws/tilburg-stad/gestol ... bled=false

Citaat:
TILBURG - Een van de T3-volkswagenbusjes die onlangs in de regio Tilburg werd gestolen, is teruggevonden in het Antwerpse havengebied.

Dat zegt de eigenaresse van het busje Betty Staps (33) uit Tilburg. Haar busje werd enkele dagen geleden gestolen aan de Ringbaan Noord.
Sinds begin februari verdwenen er volgens de eigenaren in Rijen en Tilburg zeker vier T3-busjes, onder meer aan de Bredaseweg en de Henriette Ronnerstraat in Tilburg. Dat leidde tot oproepen op Twitter en op fora.
Via social media kreeg Staps de tip dat haar busje wellicht gezien was bij Antwerpen. Ze zocht contact met de havenpolitie aldaar, die bevestigde na het checken van het chassisnummer dat het om haar camper ging. Staps: "Ze hebben foto's doorgestuurd en het is inderdaad mijn busje. De bedrading is vernield, ik zag op de foto's dat het enorme zooi is in de auto. Ik heb geen idee wat er weg is, maar de radio is er in elk geval uit."
Voorlopig lijkt de bus van Staps de enige die teruggevonden is. "Dus tot op zeker hoogte ben ik zeker blij, maar ik kan niet inschatten wat de schade is. En ik moet nog iemand vinden die me wil helpen de bus hier te krijgen, want hij mag zo de openbare weg niet meer op."


Bron: Brabants Dagblad 2012

_________________
Waar ben jij luchtgekoeld op vakantie geweest?? Laat het weten in dit topic (klik)!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Gevonden: T3 bus - BF-78-TT - 02-02-2012 - Tilburg
BerichtGeplaatst: za feb 11, 2012 15:33 
Offline

Geregistreerd: vr feb 10, 2012 21:06
Berichten: 1
Dag allemaal,

Hier een bericht uit Tilburg. Een positief bericht. Ik mag mijzelf een geluksvogel noemen, want mijn busje is onderschept en stond op het punt om vervoerd te worden naar Nigeria!
Ik wil iedereen bedanken die zich zo heeft ingezet, tips heeft gegeven, hartverwarmende berichten heeft gestuurd en handen ineen hebben geslagen om onze busjes terug te vinden. Dankzij een tip die ik kreeg vanuit marktplaats (havenpolitie inschakelen), was de havenpoltitie dezelfde dag nog alert op mijn bus. Ik heb ze gelijk gebombardeerd met mails, nummers en foto's. En ik moet zeggen haven politie was echt nauw betrokken en er was voortdurend email verkeer...


Mijn bus is op dit moment nog in antwerpen en wordt volgende week vrijgegeven, dan mag ik hem op gaan halen, welliswaar moet er nog een trailer geregeld worden omdat de bus door vernieling en vermissing van de platen niet op de openbar weg mag en kan.
Hopelijk mag ik hem "gauw weer in mijn armen sluiten" en terug brengen in de oude staat. En dan voorzorgsmaatregelen gaan treffen om dit in de toekomst te voorkomen. Ik ben nu dolgelukkig, verder afwachten hoe hij er aan toe is....

Super bedankt allemaal!

groetjes betty


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Gevonden: T3 bus - BF-78-TT - 02-02-2012 - Tilburg
BerichtGeplaatst: ma feb 13, 2012 11:56 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Hoi Betty,

Wat een pech dat de bus gestolen is, maar wat een geluk dat hij weer terug gevonden is! Ook weer typisch dat de politie in NL niets heeft gedaan, zij zouden toch ook door moeten hebben dat er in korte tijd heel veel auto's van het zelfde model zijn gejat. Maar gelukkig zijn de Belgen meewerkender :D

Succes met het terug halen en herstellen van de bus, maar dat zal wel goedkomen!

Zat er overigens nog extra beveiliging op de bus? Iets van een stuurslot ofzo?

Nu nog hopen dat die andere bussen ook terug komen...

Grt, Jeroen

_________________
Waar ben jij luchtgekoeld op vakantie geweest?? Laat het weten in dit topic (klik)!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL/ThatBigForum
phpBB.nl Vertaling