Forum.superbeetles.nl

Forum.superbeetles.nl

Het eerste Nederlandstalige 1302 & 1303 forum
 
Het is nu do dec 25, 2014 18:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Superbeetle.nl updates en storingen
BerichtGeplaatst: do dec 13, 2007 12:34 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
In dit topic zal ik zo veel mogelijk aangeven welke updates er door zijn gevoerd, welke updates er aan komen en welke storingen er zijn geweest. Je kan het beste direct het laatste berichtje bekijken in dit topic om de meest recente status te lezen!

Jeroen


Laatst bijgewerkt door superbeetles.nl op vr mei 09, 2008 8:59, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 13, 2007 12:37 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Sindsd gisteren is het forum officieel geopend. Ook heb ik de algemene informatie over superbeetles aangepast. Het is nog lang niet compleet, maar nu wel volledig Nederlands!

p.s. kennen jullie al het beste nummer ooit gemaakt?? Klik hier! ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma dec 17, 2007 21:38 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Vanaf nu kan je je eigen kever als avatar toevoegen. Zie dit topic voor de uitleg.

Jeroen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 18, 2007 21:10 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Ik heb de informatiepagina flink uitgebreid! Mocht iemand aanvullingen/opmerkingen hebben, laat het me dan gerust weten!

Jeroen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 05, 2008 21:16 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
De Media-pagina is vanaf nu wat kleurrijker. Op dit moment zijn er alleen nog reclame filmpjes en wat overige filmpjes te zien, maar binnenkort meer.

Jeroen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 21, 2008 22:01 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Vandaag zijn we al over de 20 geregistreerde Superbeetles heen gegaan! Ik heb een kleine update gedaan op het informatie gedeelte. Dit heb ik gedaan zodat ik binnenkort een pagina kan plaatsen met informatie over speciale Superbeetle modellen.

Jeroen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 29, 2008 22:42 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Eindelijk is het informatie onderdeel voor de speciale Superbeetle modellen online. Momenteel staan er nog maar 5 modellen op, maar dit gaan er zeker nog meer worden!

Jeroen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 31, 2008 20:52 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Het is nu mogelijk om in het register het volledige type van je kever op te geven (b.v. 1303S). Mocht je kever al in het register staan en wil je het type aanpassen, stuur me dan even een mailtje!

Jeroen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 04, 2008 23:45 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
\:D/ Vandaag over de 100 berichten heen in het Superbeetles Forum!! \:D/

Jeroen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 18, 2008 9:47 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Vanaf vandaag is het mogelijk om je (restrauratie) projecten bij te houden in het forum. Er is een forum voor de 1302 en eentje voor de 1303. Mocht het een heel groot succes worden, dan zal er later nog een splitsing worden gemaakt in cabrio en sedan.

1302 projecten
1303 projecten

Grt,
Jeroen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za feb 23, 2008 20:04 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Het is vanaf vandaag mogelijk om naast de standaard informatie in het register ook nog wat extra informatie toe te voegen van maximaal 200 tekens. Heb je je kever al geregistreerd, en wil je alsnog informatie toevoegen? Stuur me dan even een mailtje! Houd het wel kort, want meer dan 200 tekens kunnen er niet in.

Klik hier voor een voorbeeld.

Tevens heb ik vandaag een compleete beeldcatalogus van Volkswagen toegevoegd die alle 1302 en 1303 onderdelen bevat in z.g.n. 'exploded views'.

Mvg,
Jeroen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr feb 29, 2008 17:13 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Zo weer wat updates doorgevoerd. Je ziet er mogelijk niks van, maar ik voor de wizkids: Ik heb wat Frontpage-Extentions ASP pagina's omgeprogrammeerd naar gewone ASP pagina's zodat ze een stuk makkelijker te beheren en aan te passen zijn. Binnenkort hoop ik alle pagina's omgezet te hebben. Ook is het nu mogelijk om wat meer verschillende overzichten te bekijken van het register. En als je heel goed oplet (of heel vaak op F5 drukt) zie je dat er op de startpagina ook wat verandert... (de achtergrond)

Grt, Jeroen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 03, 2008 11:32 
Offline
Superbeetles Beginner
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 02, 2008 0:54
Berichten: 11
Woonplaats: Goes
Hé Jeroen,

De website gaat er steeds beter uitzien joh.Mijn complimenten daarvoor.Ik heb misschien een suggestie nog voor de website.(Echter ben ik niet thuis in websites bouwen dus misschien is het wel erg moeilijk).Ik kijk regelmatig of er weer nieuwe kevertjes op de site gekomen zijn.Dit doe ik dan via "Alle geregistreerde superbeetles" daar zie ik dan dat er weer nieuwe zijn.Nieuwsgierig naar hun kever doe ik hun dan opzoeken alleen herken ik de namen nooit maar wel de foto's van onze wonderschone oldtimertjes.Dus ga ik naar "alle foto's" en daar doe ik dan de nieuwe kevertjes ontdekken.Maar ik ben ook nieuwsgierig wie ze zijn en waar ze vandaan komen.Dus dan onthoudt ik de nieuwe namen en ga dan weer terug naar "Alle geregistreerde superbeetles"om daar de gegevens van de bezitters te bekijken.Nu krijg je wanneer je bij "Alle foto's" op de foto klikt alleen een vergroting van de foto.Misschien is het makkelijk dat wanneer je er op klikt meteen ook de persoonlijke gegevens in beeld krijg.Ik hoop dat je mijn uitleg begrijpt.En nogmaals ik heb geen verstand van websites bouwen dus ik weet niet of dit een makkelijke aanpassing is.Naar mijn idee begint je website qua registraties goede vormen aan te nemen.Regelmatig komen er weer nieuwe bij.Ik was van plan om eens een zonnestripsticker voor op de voorruit te laten maken met het websiteadres erin verwerkt.Ook om zo eigenlijk reclame voor je website te maken zodat er nog meer registraties bij komen.Mag dat van jou Jeroen of heb je dat liever niet?

Grtn Rodney


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 03, 2008 16:31 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Hoi Rodney,

Ten eerste bedankt voor de complimenten. Ik ben ook maar een amateur op het gebied van websites maken, maar langzaam aan wordt ik er steeds beter in..

Dat is een goede suggestie! Je brengt me op iedeeen, want misschien kan ik ook wel een pagina maken waar je alle kevers kan zien die er op die dag of in die week zijn toegevoegd. Dat zou namelijk voor een nog beter overzicht zorgen omdat niet iedereen (direct) een foto van de kever toevoegt. Dus in het overzicht met alle foto's, vind je nog niet alle geregistreerde kevers terug. Ik heb ook meteen even een topic in het forum aangemaakt speciaal voor suggesties voor de website.

Helaas heb ik momenteel een probleem met mn motortje (zie www.VWkever.com) waar ook wat tijd in gaat zitten. Dus of de update er snel aan komt weet ik niet, maar ik zet het op mn lijstje.

Reclame op je voorruit voor Superbeetles.nl?? Ja dat mag zeker, ik voel me vereerd! :lol: Hoe meer reclame hoe beter. Mocht je het lettertype van Superbeetles.nl willen ontvangen ofzo, dan moet je me maar even mailen of een PB sturen.

Ook dit brengt me weer op een idee om kleine stickers te laten maken en die onder de geregistreerde superbeetle-eigenaren te verdelen. Ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat daar de kosten dan van zijn. Wordt vervolgt... :wink:

Grt,
Jeroen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 03, 2008 20:48 
Offline
Superbeetles Monteur
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 24, 2008 11:24
Berichten: 39
De website wordt inderdaad steeds mooier.
Voor het 1302 gedeelte van het register zijn de foto's erg belangrijk om te zien of het om een 1302 gaat of een 1300. Soms denkt men een 1302 te hebben, maar is het een 1300.
De foto's van de Kevers in het 1302 register kunnen wat dat betreft het beste van de voorkant te zien zijn vanwege de breeeeeeede neus. :lol:
De Kevers die vanaf de achterkant gefotografeerd zijn kunnen een 1302 zijn, maar hoeft niet. :?
Ik denk dat de 1102347795 en de 1131584488 in het register geen 1302's zijn, omdat het chassisnummer verkeerd begint.

_________________
1200 '72 Texasgeel


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL/ThatBigForum
phpBB.nl Vertaling