Hey mensen. ik ben, zoals je misschien alwel gelezen hebt op dit forum, bezig met de bodem van de kever. Tijdje geleden heb ik de veerplaten los gehaald om alles te kunnen behandelen. Toen had ik de veerplaten gemerkt met een streepje op de orginele stand. Maar door mijn enthousiasme met het kliederen met de epoxi is het streepje verloren gegaan. Weet iemand die maat zo te achterhalen? Is dit een standaard maat bij elke 1303's?
Ik heb het eventueel verplaatsen aangehaald, omdat ik denk dat de zoekfunctie van het forum dan beter functioneert. Het afstellen van veerplaten is nu eenmaal niet 'geklets', maar valt duidelijk onder het hoofdstuk techniek. Dat tikken de belangstellenden dan ook in. Daarom kan ik nu een antwoord formuleren dat voor een gerichter 'publiek' toepasbaar is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum