|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Auteur |
Bericht |
superbeetles.nl
|
Berichttitel: Re: Superbeetle.nl updates en storingen Geplaatst: di aug 18, 2009 20:02 |
|
|
Site Admin |
|
Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02 Berichten: 765 Woonplaats: Utrecht
|
|
Omhoog |
|
|
superbeetles.nl
|
Berichttitel: Re: Superbeetle.nl updates en storingen Geplaatst: vr sep 18, 2009 21:23 |
|
|
Site Admin |
|
|
|
Omhoog |
|
|
superbeetles.nl
|
Berichttitel: Re: Superbeetle.nl updates en storingen Geplaatst: di sep 22, 2009 9:07 |
|
|
Site Admin |
|
|
Het forum heeft er een nieuw onderdeel bij gekregen " gestolen". Hier kan iedereen zijn/haar oproepen kwijt over gestolen kevers. Ik heb alle oproepen die nu al op verschillende plekken stonden allemaal verplaatst hierheen. Iedereen hoopt natuurlijk om nooit een berichtje hierin te hoeven plaatsen, maar maakt er zo veel mogelijk gebruik van. Ook als je bijvoorbeeld een advertentie op Marktplaats ziet, of een berichtje in een ander forum leest over een gestolen kever (of andere luchtgekoelde). Grt, Jeroen
_________________ Waar ben jij luchtgekoeld op vakantie geweest?? Laat het weten in dit topic (klik)!
|
|
Omhoog |
|
|
JorisB
|
Berichttitel: Re: Superbeetle.nl updates en storingen Geplaatst: vr okt 16, 2009 9:55 |
|
|
Superbeetles Beginner |
|
Geregistreerd: do apr 02, 2009 19:18 Berichten: 18 Woonplaats: Den Haag
|
Als ik het "gestolen" deel van het forum klik krijg ik de melding dat ik niet over de juiste permissies beschik om er te mogen lezen/posten.
_________________ Veni, Vidi, Imbibi Coffea
|
|
Omhoog |
|
|
superbeetles.nl
|
Berichttitel: Re: Superbeetle.nl updates en storingen Geplaatst: vr okt 16, 2009 13:46 |
|
|
Site Admin |
|
|
JorisB schreef: Als ik het "gestolen" deel van het forum klik krijg ik de melding dat ik niet over de juiste permissies beschik om er te mogen lezen/posten. Bedankt voor de tip! Ik heb het even getest en inderdaad kon ik er niet bij terwijl ik in was gelogd, maar uitgelogd kon ik er wel bij.. Ik heb de rechten nu hersteld en als het goed is, is het gedeelte nu altijd te benaderen.. Ik hoor graag of jij er ook weer bij kunt!? Grt, Jeroen
_________________ Waar ben jij luchtgekoeld op vakantie geweest?? Laat het weten in dit topic (klik)!
|
|
Omhoog |
|
|
JorisB
|
Berichttitel: Re: Superbeetle.nl updates en storingen Geplaatst: di okt 20, 2009 8:53 |
|
|
Superbeetles Beginner |
|
Geregistreerd: do apr 02, 2009 19:18 Berichten: 18 Woonplaats: Den Haag
|
Ha Jeroen, Yep, kan er bij .... goeie zaak Groet, Joris
_________________ Veni, Vidi, Imbibi Coffea
|
|
Omhoog |
|
|
superbeetles.nl
|
Berichttitel: Re: Superbeetle.nl updates en storingen Geplaatst: zo feb 14, 2010 12:55 |
|
|
Site Admin |
|
|
De afgelopen dagen ben ik bezig geweest om alle register overzichten wat overzichtelijker te maken. Vandaag heb ik ze allemaal geupdate. Je kan ze hier (klik) vinden.Een paar dingen die zijn aangepast: - Tabellen hebben een andere achtergrond, zodat de tekst beter te lezen is. - Er is nu direct te zien of er een foto bij de registratie is toegevoegd. - De kleine afbeeldingen (thumbnails) in het register zijn nu ook echt klein. Voorheen werd de grote foto geladen, en werd die klein weergegeven. Het laden van de pagina's met foto's zou nu een stuk vlotter moeten gaan. - Het foto overzicht toont nu 15 auto's per pagina ipv 10. - Op de 1302 en 1303 pagina's is nu ook te zien hoeveel kevers van dat model in het register staan. - En nog wat kleine dingen. Mocht er iets niet goed werken, of heb je tips voor nog meer verbeteringen? Laat het me weten! Jeroen
|
|
Omhoog |
|
|
superbeetles.nl
|
Berichttitel: Re: Superbeetle.nl updates en storingen Geplaatst: za feb 27, 2010 17:35 |
|
|
Site Admin |
|
|
|
Omhoog |
|
|
superbeetles.nl
|
Berichttitel: Re: Superbeetle.nl updates en storingen Geplaatst: zo feb 28, 2010 16:32 |
|
|
Site Admin |
|
|
|
Omhoog |
|
|
superbeetles.nl
|
Berichttitel: Re: Superbeetle.nl updates en storingen Geplaatst: ma mei 31, 2010 8:34 |
|
|
Site Admin |
|
|
|
Omhoog |
|
|
superbeetles.nl
|
Berichttitel: Re: Superbeetle.nl updates en storingen Geplaatst: ma mei 31, 2010 16:43 |
|
|
Site Admin |
|
|
De werkzaamheden zijn klaar! Je zal er niet heel veel van merken, maar het forum is van versie 3.0.5 naar 3.0.7 en de RedSilver3 stijl is geupdate naar de versie van mei 2010. Grootste voordeel is dat de CAPTCHA module (die vreemde letters die je moet overtypen als je je wil registreren in het forum) is geupdate, daardoor hebben we hopelijk wat minder last van spammers in het forum. Verder zijn er vooral veel dingen op de achtergrond doorgevoerd zoals beveiligingsdingen.. Mocht je iets tegen komen wat niet juist meer werkt? Laat het me dan even weten via Jeroen@Superbeetles.nlGrt, Jeroen
|
|
Omhoog |
|
|
superbeetles.nl
|
Berichttitel: Re: Superbeetle.nl updates en storingen Geplaatst: za jun 19, 2010 10:42 |
|
|
Site Admin |
|
|
|
Omhoog |
|
|
superbeetles.nl
|
Berichttitel: Re: Superbeetle.nl updates en storingen Geplaatst: di nov 16, 2010 21:31 |
|
|
Site Admin |
|
|
De laatste dagen heb ik wat kleine updates en wijzigingen doorgevoerd:
- Zoekpagina is aangepast. Er wordt nu gebruik gemaakt van de nieuwste Google opties. - Kleuren zijn hier en daar wat minder 'schreeuwend' geworden. Vooral van rood naar -> donkergrijs - De links op de startpagina naar de forum topics zijn aangepast waardoor je direct bij het laatste bericht in dat topic uit komt. Je hoeft dus niet meer te scrollen.
grt, Jeroen
|
|
Omhoog |
|
|
superbeetles.nl
|
Berichttitel: Re: Superbeetle.nl updates en storingen Geplaatst: zo jan 23, 2011 15:34 |
|
|
Site Admin |
|
|
|
Omhoog |
|
|
superbeetles.nl
|
Berichttitel: Re: Superbeetle.nl updates en storingen Geplaatst: zo jan 23, 2011 17:15 |
|
|
Site Admin |
|
|
|
Omhoog |
|
|