Forum.superbeetles.nl

Forum.superbeetles.nl

Het eerste Nederlandstalige 1302 & 1303 forum
 
Het is nu do dec 25, 2014 18:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: LET OP! Forum update is uitgevoerd!
BerichtGeplaatst: vr aug 22, 2008 11:48 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Binnenkort zal dit forum geupgrade worden van versie 2.0 naar 3.0. Hierdoor zal het forum er iets anders uit gaan zien en anders functioneren. Ben je al bekend met bijvoorbeeld http://www.keversite.nl? Na de update zal het forum qua werking meer op die site lijken.

Echter kunnen jullie zelf invloed uitoefenen op hoe het nieuwe forum er uit komt te zien! Je kan namelijk uit 10 stijlen kiezen. 1 van die stijlen zal de standaardstijl worden voor het Superbeetles Forum. De overige 9 stijlen kan je zelf eventueel nog kiezen.

Het nieuwe forum en de stijlen kan je HIER bekijken. LET OP: Als je op deze link klikt komt je op een tijdelijk test forum uit! Alle berichten die in dit test forum worden geplaatst, worden na 1 maand automatisch verwijderd!

Op het testforum kan je met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. De stijlen kan je veranderen in het gebruikerspaneel:
- Ga naar het test forum
- Log in met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord
- Klik rechts boven op "Gebruikerspaneel"
- Klik links op "Forum instellingen"
- Maak rechts een keuze bij "Forum stijl"
- Klik onderaan op "Bevestig"

De stijl "Red Border" lijkt het meest op die van het huidige forum. Echter vind ik de stijl "AeroRed" het mooist. Deze laatste stijl ziet er wat luxer uit en vind ik wat overzichtelijker.

Heb je een favoriete stijl gevonden? Laat me dan hier in dit topic weten welke dat is. Jullie stemmen worden mee genomen in het definiteve besluit!

Alvast bedankt voor jullie feedback!

Jeroen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 22, 2008 13:00 
Offline
Superbeetles Super Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr dec 14, 2007 19:08
Berichten: 130
Woonplaats: Den Burg (TEXEL)
Aerored vindt ik ook het mooist.
Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.
succes

Ramon

_________________
1303 S 1641cc 1973
Damen
Visserij Verslagen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 22, 2008 15:17 
Offline
Superbeetles Beginner
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 02, 2008 0:54
Berichten: 11
Woonplaats: Goes
Hé Jeroen,

Je bent druk bezig met de site.2 duimen omhoog hoor.Ziet er allemaal netjes uit.Ik vind zelf de Aerored ook het mooist.De leden beginnen nu wel redelijk in aantal te worden.Misschien kunnen we eens een ledenmeeting houden ergens.

Grtn Rodney


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 23, 2008 12:28 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Rodney schreef:
Hé Jeroen,

Je bent druk bezig met de site.2 duimen omhoog hoor.Ziet er allemaal netjes uit.Ik vind zelf de Aerored ook het mooist.De leden beginnen nu wel redelijk in aantal te worden.Misschien kunnen we eens een ledenmeeting houden ergens.

Grtn Rodney

Thanx. Ja Al meer dan 100 supers in het register en 40 leden in het forum. Een meeting lijkt me leuk, maar ik heb zelf niet de tijd en kennis om dat te organiseren. Maar als iemand anders zich geroepen voelt, dan help ik graag mee hoor! :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 24, 2008 22:23 
Offline
Superbeetles Super Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 17, 2008 22:01
Berichten: 259
Woonplaats: Groningen
De eerstvolgende grote meeting is het Kever Winter Festijn. Je zou bijvoorbeeld ook een superbeetle.nl stand kunnen maken. De SUPER STAND. :lol:
Airtomove heeft ook elk jaar een stand. 2 jaar geleden de tweede prijs gewonnen met als thema (Projecten in de stijgers) Met o.a. een Sumatra groene 1303 uit 1973 genaamd Pruttel.

Afbeelding

De buggy club had toen de eerste prijs.

Of gewoon buiten op de parkeerplaats een plek met alleen superbeetles kan natuurlijk ook.

_________________
Liever gelast dan geleast!


Laatst bijgewerkt door Blizzard op di aug 26, 2008 22:00, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: forumstijl
BerichtGeplaatst: di aug 26, 2008 20:37 
Offline
Superbeetles Knutselaar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo feb 27, 2008 10:06
Berichten: 24
Woonplaats: Heiloo
Zet mij ook maar op de lijst voor aerored.Die is veruit de mooiste. Succes met het opzetten ervan, maar dat komt vast wel goed.Ook mij lijkt het wel leuk om een keer met collega-superbeetlerijders samen te komen op een meeting.
Gr. Steven


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 28, 2008 9:22 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Even een appart topic aangemaakt voor het meeting verhaal: KLIK Kunnen jullie nog meer stemmen uitbrengen.. ;-)

Grt, Jeroen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 02, 2008 12:36 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Ik zal de overgang naar het nieuwe forum (versie 3) vandaag in gang zetten. Helaas wordt niet vermeld hoe lang dit in beslag neemt en of er enige downtime zal zijn. Als de nieuwe versie in de lucht komt zal in eerste instantie het thema van het forum er anders uit zien, dan gewenst. Echter zal ik dat zsm aanpassen naar AeroRed.

Waarschijnlijk zal het flink wennen zijn in het begin. Maar als je al websites als keversite.nl gewend bent, zal je ook snel aan het nieuwe forum van Superbeetles.nl wennen.

En zoals altijd, als je vragen/opmerkingen/problemen/etc hebt, dan kan je altijd een berichtje achter laten op het forum of mij een mailtje sturen.

Grt, Jeroen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: LET OP! Forum update!
BerichtGeplaatst: di sep 02, 2008 14:05 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Zo dat ging vlot.. :D

Het nieuwe forum in de nieuwe stijl is al online! Ben benieuwd wat jullie er van vinden!?

Grt, Jeroen :geek:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL/ThatBigForum
phpBB.nl Vertaling