|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
klaas
|
Berichttitel: loopt niet lekker Geplaatst: wo jul 07, 2010 17:33 |
|
|
Superbeetles Beginner |
|
|
hallo ik heb een 1302 hij start niet goed en als hij loopt ,loopt hij staionair wel goed als ik dan gas geef houd hij in de ontsteking heb ik met een lamp afgesteld .(motor is bij de vorige eigenaar wel uit elkaar geweest kan dit invloed hebben? wie weet raad wat te doen
groet klaas
|
|
Omhoog |
|
|
atte
|
Berichttitel: Re: loopt niet lekker Geplaatst: wo jul 07, 2010 20:22 |
|
|
Superbeetles Beginner |
|
Is het een 1302 (1300 cc) of een 1302 S (1600 cc). Is er iets niet origineel aan (getuned)?
|
|
Omhoog |
|
|
Blizzard
|
Berichttitel: Re: loopt niet lekker Geplaatst: wo jul 07, 2010 21:25 |
|
|
Superbeetles Super Expert |
|
Geregistreerd: zo feb 17, 2008 22:01 Berichten: 259 Woonplaats: Groningen
|
Stel de ontsteking niet af met een testlampje maar met een stroboscoop lamp. Op die manier kun je ook gelijk testen of de vacuum vervroeger het doet. Het inhouden bij gasgeven kan meerdere oorzaken hebben.
- Vervroeging werkt niet. - Acceleratiesproeier membraam lek - Te zwakke vonk en dus slechte verbranding.
Sucses.
_________________ Liever gelast dan geleast!
|
|
Omhoog |
|
|
atte
|
Berichttitel: Re: loopt niet lekker Geplaatst: do jul 08, 2010 11:14 |
|
|
Superbeetles Beginner |
|
Zie mijn post van 7 juli. Type en bouw-/modeljaar zijn van belang. Vanaf juni 1971 is er een andere stroomverdeler (af fabriek) toegepast, waarbij de dubbelwerkende vacuumvervroeging is komen te vervallen. Het ontstekingstijdstip wel altijd met een stroboscooplamp controleren/afstellen.
|
|
Omhoog |
|
|
klaas
|
Berichttitel: Re: loopt niet lekker Geplaatst: za jul 10, 2010 19:16 |
|
|
Superbeetles Beginner |
|
|
hallo het is gelukt hij loopt nu weer mooi (de ontsteking stond niet goed en de carbarateur was er vies) groet klaas
|
|
Omhoog |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|