Hallo,
Bedankt voor de reacties, en sorry voor de late reactie van mijn kant. Ik dacht dat ik wel een email zou krijgen als er een reactie geplaatst werd maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik lees dan nu ook voor het eerst jullie antwoorden.
De auto komt vermoedelijk uit Duitsland omdat het kenteken van '87 is terwijl de afgiftedatum '72 is. Maar dat heb ik ook niet kunnen achterhalen tot op heden, het is maar een vermoeden. Misschien dat er toen sprake is geweest van een restauratie maar ik kan me dat echt niet voorstellen. Dat moet dan voor die tijd geweest zijn omdat hij toen ongeveer door mijn vader gekocht is bij een VW garage in Nederland. Maar waarom ik het onwaarschijnlijk vind is omdat de auto destijds dan max. 15 jaar oud geweest is. Waarvoor zou er dan een complete chassis vervangen moeten worden? Zou je het trouwens ergens kunnen zien? Als het chassis vervangen is? Aan de auto bedoel ik dan. Ik zal ook even kijken of ik op andere plaatsen een chassisnummer kan vinden. Typenr. begint overigens met 13.
Inmiddels is het een ware obsessie aan het worden en ik voel me net Mrs. Marple. Ik ga de auto ook steeds interessanter vinden. Waarschijnlijk wanneer ik alle antwoorden heb, hou ik hem
Mocht er nog iemand een ingeving krijgen, antwoord gerust!
Groetjes Leslie