Het laswerk is zo goed als klaar aan de kooi.
De kooi wordt voor de laatste montage nog zwart gepoedercoat.
De volgende klus is het verkleinen van de knipperlichtgaten in de Remmele voorbumper.
De beugeltjes waar de knipperlicht behuizing aan vast wordt geschroeft zitten aan de achterkant vastgekit.
Ik heb deze met een beitel verwijderd. Vervolgens alle kitrestanten en de grijze lak weggeschuurd met korrel 80.
Het oranje is de gelcoat en het grijze de glasvezel met polyesterhars. Ik heb aan de buitenkant van de bumper het gat afgedicht met een 1 mm dik stuk plexiglas wat ik met ducttape heb vastgemaakt.
Ik heb het plexiglas van te voren met een waslaag behandeld om makkelijk te lossen van de polyesterhars. De gleuf in de bumper heb ik opgevuld met klei zodat hier langs geen hars kan wegvloeien.
Het gat zelf heb ik opgevuld met 4 laagjes glasvezel wat presies in het gat past. Aan de achterkant nog 2 lagen glasvezel +/- 5 cm. laten overlappen.
Nu nog het gat op de juiste maat uitzagen voor het knipperlicht glaasje, de beugeltjes nu met glasvezel en hars vastlijmen, dan de voorkant plamuren, schuren en van primer voorzien. Zwart spuiten en klaar. Hopelijk nog voor Budel.