Forum.superbeetles.nl

Forum.superbeetles.nl

Het eerste Nederlandstalige 1302 & 1303 forum
 
Het is nu do dec 25, 2014 18:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Forumregels


Alle klassieke VW (en gerelateerde) modellen zijn toegestaan. Dus naast kever, ook bus, buggy, Ghia, klassieke Porsche, etc.

Houd bij alle berichten die je hier plaatst de volgende standaard aan voor het onderwerp:

"Gestolen: model - kenteken - datum diefstal - plaats diefstal"

Dus als voorbeeld:

"Gestolen: 1302LS cabrio - AB-12-34 - 31-12-2012 - Utrecht"



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Gevonden: T2 bus oranje - AL-23-98 - 01-05-2012 - Arcen
BerichtGeplaatst: wo mei 02, 2012 8:37 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
-UPDATE- meer info toegevoegd
-UPDATE 2- De bus is weer gevonden!

Meer info over deze diefstal op:
- http://www.vct2.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=11421
- http://bus-forum.nl/phpBB/viewtopic.php?f=13&t=19980

1 mei 2012 om 16:00u is de oranje/witte T2 bus van Joost en Nellie (OTTOBUS) gestolen vanaf de parkeerplaats van de Hertog Jan fabriek in Arcen.

Kenteken: AL-23-98
Meer foto's: http://www.vct2.nl/forum/viewtopic.php?f=6&t=404

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_________________
Waar ben jij luchtgekoeld op vakantie geweest?? Laat het weten in dit topic (klik)!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Gestolen: T2 bus oranje - AL-23-98 - 01-05-2012 - Arcen
BerichtGeplaatst: za mei 05, 2012 19:55 
Offline
Superbeetles Monteur
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za apr 04, 2009 20:34
Berichten: 36
Goed nieuws: Deze bus is terug!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Gestolen: T2 bus oranje - AL-23-98 - 01-05-2012 - Arcen
BerichtGeplaatst: za mei 05, 2012 22:17 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 12, 2007 11:02
Berichten: 765
Woonplaats: Utrecht
Ik las het net ook. Goed nieuws! Op http://vct2.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=11437 is het volgende te lezen:

De vinder:
Citaat:
Ik was gisteren avond op weg naar de cruise in in kerkrade en kwam per toeval daar langs en zag in mijn ooghoek een t2 busje staan wit met oranje en impireaal erop hij stond een beetje achteraf in de straat achter een andere auto dus ik kon het nummerbord niet zien maar heb mijn vrouw vandaag ernog eens heen gestuurd ze ging toch winkelen om een foto te maken en heb toen ook meteen mijn buurman de politieagent ingelicht hier over en moest toen het landelijke nummer bellen ze zijn ook meteen gaann kijken daar want ik ben er zelf ook nog even langs geweest en oom agent stond er dus al .
Maar onder tussen ben ik ook in contact gekomen met joost zelf en hem het hele verhaal gedaan nog geen half uur daarna kreeg ik telefoon terug van hem dat de bus terecht was .
Hij staat nu ergens achter gesloten deuren en ik weet waar dus als joost dit leest kan hij mij even bellen zodat ik in naam van hem kan gaan kijken hoe de bus er uit ziet


De eigenaar:
Citaat:
Zo en dan nu eindelijk een woordje van mij. We zijn net een uurtje thuis en wilde het goede nieuws nog even toelichten.
We hebben de vakantie zo goed mogelijk af proberen te maken. We zaten in een huisje en de kinderen hadden het erg naar hun zin. Dus dan moet je je eigen frustratie even wegcijferen. Heb wel indirect contact gehouden met het forum.
We zijn erg opgelucht dat het zo gelopen is, maar toch ook wel erg bizar. We hebben het gevoel weken op 'vakantie' te zijn geweest. Wel moet ik zeggen dat de betrokkenheid van de Limburgers geweldig is. De uitkomst is boven verwachting. Aanstaande maandag komt hij weer hier heen. En de garage kijkt hem even goed na hoe de bus dit avontuur ondergaan heeft. Allemaal heel erg bedankt en natuurlijk in het bijzonder John voor zijn alertheid.


Grt Jeroen

_________________
Waar ben jij luchtgekoeld op vakantie geweest?? Laat het weten in dit topic (klik)!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL/ThatBigForum
phpBB.nl Vertaling