Zo ik ben weer bezig geweest met mijn kever. "Heb "al" 1 dorpel terug geplaatst. Het was een hoop meetwerk.
Ik had een A-kwaliteit imitatie dorpel gekocht. Dus het paste net wel net niet zeg maar.
Bij de volgende sleutelavond Ga ik m vastlassen en dan aan de andere dorpel beginnen.

Bij de wielkassen waren 2 bevestigingspunten voor de spatborden er erg slecht aan toe. Er uit geslepen en nieuwe er in gelast. Zo was ook de onderkant van het achterscherm slecht. Hierdoor kon ik de dorpel niet terugplaatsen. Oude eruit geslepen en met nieuw plaatmateriaal een nieuwe gemaakt. Zelf geslepen, gebogen en gelast.

Tijdje geleden ben ik via Marktplaats in kontact gekomen met Tommy. Hij heeft mijn voorstoelen, achterbank en zijpanelen opnieuw bekleed. Hij heeft dit zeer netjes gedaan. En voor een hele mooie schappelijke prijs. Ik kan het iedereen aanraden. Dus als je genoeg hebt van je oude stofje; mail hem (
sb_feisal@hotmail.com).
Ik had stoffen Recaro stoelen. Nu zijn ze van Skaileer gemaakt. De flanken zijn zwart en het zitgedeelte is blauw. Dezelfde kleur als de kever zoals ie was en zoals ie straks weer word.
Hier het resultaat.

Toen ik onderweg was naar Vlaardingen om mijn stoelen op te halen heb ik een tussenstop gemaakt in Barendrecht.Daar woont een gast die in airride doet.
Hij heeft mij kunnen overtuigen over het rijden met airride.
Bij mij komt er hydrolics in.
Deze werken bijna hetzelfde.
Via een kennis die regelmatig naar Amerika gaat heb ik een setje over laten komen en nu staat ie voorlopig op zolder. Beetje te duur om in de garage te laten staan.hihi

Dus over een tijdje kan ik heel leuk met mijn kever gaan "spelen" net zoals de kever op dit filmpje op
youtubehttp://www.youtube.com/watch?v=u55P4R97H44volgende updates volgen nog.
Groetjes Stefan